"ראש ממשלת הכופרים בא להתגרות בנשיא ירום הודו" • סאטמאר יוצאים לרחובות להפגין

    אבי יעקב 1 Comment on "ראש ממשלת הכופרים בא להתגרות בנשיא ירום הודו" • סאטמאר יוצאים לרחובות להפגין
    14:10
    12.05.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים ברצועה: לחימה עצימה בג'באליה לצד חיפוי אווירי כבד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש הכריז האדמו"ר מוהרי"י מסאטמאר ש"לאור הגעתו של ראש ממשלת הכופרים מר נתניהו לוושינגטון להתגרות בנשיא המדינה ירום הודו, והוא מציג עצמו כמי שמדבר בשם כלל ישראל, הוא קרא לאסיפת הרבנים מחר (א') של רבני התאחדות הרבנים, ובה יכריזו על עצרת מחאה אדירה מול בנין השגרירות של מדינת ישראל במנהטן שיתקיים ביום ג' הבעל"ט".

    הדברים נאמרו במהלך דינר לטובת מוסדות סאטמאר בורו פארק.

    כמו כן דיבר האדמו"ר נגד הנסיונות לעשות פילוג בהעדה החרדית, ו"רודפים את קהילות הסרים למשמעות העדה בגלל שהם אינם מרוצים מעמדת ראשי קהילות אלו בנושאים שונים".

    ואלו דבריו של האדמו"ר מוהרי"י: "רביה"ק זי"ע בספרו על הגאולה ועל התמורה מכמה מדרשי חז"ל תמחה את זכר עמלק אלו ערב רב מעורבים בישראל, והמלחמה לה' בעמלק מדור דור זהו נגד רשעי ישראל הציונים. רבינו הק' מביא את דבריו של הגאון הק' ר' אלחנן ווסרמאן הי"ד שהעיד בשם רבו מרן החפץ חיים שהציונים הם העמלקים של דורינו

    "אבל לדאבונינו המלחמה וקול המחאה נתרשלו, רוב רובם של השומרי התורה באר"י הם חלק של הממשלה, ונהנים מסעודת אותו רשע, וזה מסמא את העינים לומר שיכולין לעשות פשרות עם הרשעים כגון בענין גזירת הגיוס. עומדים עכשיו ערבי בחירות בארה"ק וכל המפלגות החרדיות מכריזים שיש חוב קדוש להצביע כדי ללחום בגזירת הגיוס. אבל רואים בחוש שכל המפלגות לא יכלו לבטל אפילו שלב אחד של הגזירה, אולי הפעם הגיע הזמן להודות שהסברא שלוחמים מבפנים לא מועיל יותר, וב"ה יש עוד אלפי אחב"י שרואים כבר את האמת ומכריזים עכשיו שלא יצביעו בבחירות הקרובות. על אנ"ש לעזור ולחזק את העסקנים העוסקים בהסברה נגד ההליכה לבחירות, ולחזק את אלו שמכריזים עכשיו שלא יצביעו בבחירות.

    בכאב ניכר הוסיף האדמו"ר "זה כבר כמה חדשים שיש מדובר אודות הגעתו של ראש הכופרים מר. נתניהו לוושינגטון לנאום, זה חילול ה' שאין כמוהו והתגרות באומות חמורה. וגם מצד הציונים מודים שארה"ב הוא הידיד ההכי טוב שלהם, ומחזקת אותו בגוף ובממון מיום הווסדו, ואין עוד מדינה בעולם שעשו כ"כ הרבה למדינת ישראל כמו ארה"ב, ועכשיו רוצים לבוא להתגרה בנשיא ארה"ב. ודווקא בזמן הזה ששנאת ישראל שורר בכל העולם, ויהודים נתונים במצב סכנה בכל רגע, זה מביא חרון אף גדול רח"ל, ואנחנו כיהודים הנאמנים לה' ולתורותו צריכים לעשות מעשה לפרסם שאין לנו שייכות עם ראש הממשלה, דברתי אם הרבנים חברי התאחדות הרבנים וקראתי לאסיפת הרבנים מחר כדי לסדר עצרת מחאה המונית ביום ג' במנהטן מול השגרירות של ישראל, ולפרסם בכתבי עת מאמרים שאין לנו חלק ונחלה עם מעשיו של ראש ממשלת הכופרים.

    לאחמ"כ דיבר האדמו"ר קשות אודות החפירות במתחם שנלר "זה התחיל בבית שמש שעשו ליצנות שאין שם קברי ישראל, ועכשיו יש כבר יהודים שומת"מ שחפרו מערות קבורה בירושלים שזה לכל הדעות קברי ישראל של אלפי שנים, ולא יכולים כבר למצוא תירוצים והיתרים. תסמר שערות אנוש שיהודים חרדים יעברו על האיסורים החמורים אלו, והכאב הוא עוד יותר גדול שלא שומעים קול מחאה נגד זה, בגלל נגע עמלק שכוחו היה אשר קרך בדרך"

    "אבל באותו זמן צריכים לידע, שכמו שאנחנו עומדים על המשמר נגד כל המחבלי כרמים ופורצי גדר, צריכים להיזהר ולהישמר בכל הנגוע לשארית הפליטה של יהודים חרדים בירושלים עיה"ק הנאמנים לה' ולתורתו. כל הקהלות והמוסדות שמתנזרים מכספי הממשלה הם בעלי מסירת נפש, אף אחד לא מבין מה הם עוברים וכמה קשה להם לקבץ כספים אלו להחזיק המוסדות על טהרת הקודש. אפילו שיש כמה פעמים טענות נגד חברי הנהלת המוסדות או חברי הנהלת העדה החרדים ויתכן שיש בעלי בתים שדעתם הם היפך דעת תורה, אבל אנחנו צריכים לעשות כל מה שבכילתינו שלא יהיה פילוג בין מחנות היראים, אפילו כשיש טענות אין לנו רשות להרס חס ושלום, אלא דווקא לקרב ולחזק את הקומץ קטן, כבוד שמים לא יתוסיף לנו מזה שמהרסים את הכח שנשאר לנו בירושלים עיה"ק!

    "מובטחנו שלרביה"ק זי"ע היה הדבר כואב עד דכדוכה של נפש אם היה יוצאים במערכה נגד קהילות היראים בהעדה החרדית, וגם בימיו היו טענות כאלו ואחרים נגד קהלות או חברים בהעדה ואולי טענות יותר טובים ממה שיש כהיום, אבל בטח הוא לא היה נתן להרוס את כח האחדות של הקהלות בתוך העדה החרדית. ואם יהרסו את הקומץ קטן שעדיין נשאר לנו מי יודע מה ישאר בהמשך. אדרבא אנחנו צריכים לחזק אותם בגוף ובממון שלא יכרעו לבעל וימשכיו בעבודת הקודש. הבוכ"ע עזר שיש לנו את מנהיג העדה השר צבא ההולך לפני מחנה ישראל המרא דארעא דישראל הגאון הצדיק גאב"ד ירושלים שליט"א, יש לנו חוב קדוש לחזק אותו בכל מה דאפשר, והשי"ת יתן לו כח להמשיך בלי מכשולות מבית ומבחוץ".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה חילול השם גמור אין שום בושה מתגורר בחו"ל ומתלונן? במקום לעמוד לצד היהודים לעמוד לצד המוסלמי?